Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 13 01:03:01 CEST 2021

Louku jsem nikdy nevypaloval. Tak nemám přehled.
Nejde tam o to, že velmi rychle shoří suchá (loňská) tráva, a je to málo
pro čerstvou trávu?
Když udělám někde oheň, tak tam pak hodně dlouho tráva neroste. Ale je
fakt, že tam to teplo působí dlouho. I když dolů do země zas moc asi neleze.
No - za pokus to stojí. Zítra zkusím nažhavit horkovzdušku.

PL