Kicad jeste jednou - knihovny soucastek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 11 18:40:07 CEST 2021

Hezké, takže v rámci hierarchické struktury můžu kopírovat kusy staršího schématu? Tak to jsem měl vědět dřív, to bych využil (a do budoucna určitě využijí, díky). Nebo je ještě jiná cesta, jak vložit část jiného schématu?

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: pá, 11 čvn 2021 17:59
Subject: Re: Kicad jeste jednou - knihovny soucastek

Ja to teda delam tak, ze pro novy projekt vezmu nejaky ideove podobny
starsi projekt(nebo vice projektu), udelam z nej hierarchicky symbol(y)
a pak uz z toho soucastky jen kopiruju vcetne vsech atributu (davam si
tam rovnou i linky na shop pro objednani, DS atp.)
Ten podlist pak smazu a nove schema je na svete.