Kicad jeste jednou - knihovny soucastek

Pátek Červen 11 17:59:12 CEST 2021

Ja to teda delam tak, ze pro novy projekt vezmu nejaky ideove podobny
starsi projekt(nebo vice projektu), udelam z nej hierarchicky symbol(y)
a pak uz z toho soucastky jen kopiruju vcetne vsech atributu (davam si
tam rovnou i linky na shop pro objednani, DS atp.)
Ten podlist pak smazu a nove schema je na svete.