Re: Pulzní zdroj s OB2268

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Červen 8 14:16:20 CEST 2021

No tohle by mělo fungovat tak, že max. napětí toho pomocného vinutí je
dané napětím na primáru a poměrem závitů. Pokud zdroj pojede na nízký
výkon budou úzké pulzy, kondenzátor se více vybije a bude se nabíjet
větším proudem. Pokud bude vysoký výkon, tak by se kondík neměl tolik
vybíjet, jelikož se déle nabíjí (kratší mezera) a pokud se nabije na
max. napětí, mělo by se proud diodou přiblížit dříve nule (nebo těm
2,5mA)...

Ale zde to asi není úplně dobře navržené, pokud je napětí na vinutí 65V
a max. na švábu dle DS je 35V min. těch 16,5V. Ale může to být i tím že
zdroj musí pracovat třeba od 85V a potom by to ani těch 16,5V nedalo...
Libor