Re: Pulzní zdroj s OB2268

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 8 10:44:27 CEST 2021

Řekl bych, že to bude záležet na tom, co kdo vzal za trafo. Měl zde
nějaké vynutí pro napájení čipu a to použil. Pokud máte zdroj 1W až
400W, tak jak zatěžujete zdroj či nezatěžujete, tak to musí dávat to
pomocné vynutí pro napájení čipu neboli to pomocné vynutí + to usměrnění
s ZD musí zvládnout tuto ztrátu.

Proč je zde ovšem toto vynutí pro napájení pomocného obvodu takto
udělané Vám asi nikdo neřekne. Jestli ten obvod má jiné další
nedokonalosti a při malém odběru do 1W to nejelo, tak zde musí při malém
odběru dávat dostatečný výkon i pro ten čip ...

Jirka