Re: Přepínač s ochranou proti náhodnému přepnutí

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Červen 7 12:43:14 CEST 2021

Ano, tohle je velmi vtipne. A zajimavy jeste jsou wc s extremne
tlumenejma modrejma svetlama, coz je pry nejaka anti-fetacka uprava, ze
on v ty tme nevidi a nemuzou si tam slehat. Ale ze tam ani ja nevidim
skoro ani hovno, to je uz druha vec ;)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>