Re: Přepínač s ochranou proti náhodnému přepnutí

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červen 7 11:54:54 CEST 2021

Tento skvely napad sme "ocenili" vo firme po prestahovani sa do novej,
modernej, energeticky uspornej budovy...

Snimace na toaletach na chodbicke pri umyvadlach, LED svietidla na
chodbicke, ale aj v murovanych kabinkach s dverami.
Casovac nastaveny asi na 1 min.
Clovek sadol v kabinke na tron ...  a tma...
Dokoncit po pamati, lebo s holym zadkom otvorit dvere vyklonit sa na
chodbicku a mavat ... ?
Vtedy som pochopil, preco zeny chodia na toaletu viacere spolu...

Po tyzdni a velkej vzbure to vyriesili casovacom na asi 10 min.

Dodo

ne 6. 6. 2021 o 5:24 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz> napísal(a):