Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Červen 7 09:49:46 CEST 2021

Dříve nebo později to tak asi dopadne. Nicméně ten telefon je zachovalý
a jinak funkční. Teď se v podstatě uměle stává nepoužitelným. Já tyhle
věci neberu jako spotřební zboží. Z dnešního pohledu může být 5 let
celkem dost, ale z mého to až tolik není.

EH