Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Pátek Červen 4 21:16:35 CEST 2021

A je opravdu takovy problem si jednou za 5 let koupit novy mobil za cca
5 tisic?
Ja mam ted 3 plne funkcni mobily, nejstarsi asi 5 let a ma 64GB flash a
asi 4 GB RAM, nema problem aktualne s cimkoli ale pouzivam ho jen v
loznici na radio a maily... Novy stal taky 5000, ma 128GB/6GB a je to
proste radost ho vzit do ruky. (moto g 5g)