Re: zásilky z číny

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Červen 7 09:26:46 CEST 2021

Jsem to omylem poslal soukromně tak znovu a lépe:
Rozhodující bude datum, kdy to půjde přes celnici. Takže teď stále se to
s ČP pravděpodobně dá stihnout.
Pokud to bude do 1.7. proclené většinou v Liege, tak je to bez DPH,
potom už s DPH. Alespoň to tedy takhle tvrdila tisková mluvčí na
celnička.cz
Libor