Re: zásilky z číny

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Červen 7 09:20:47 CEST 2021

Ano, tohle dělá Aliexpress, určitě máte v trackingu něco jako "inbound
in consolidated warehause" zabalí více zásilek do jedné prý podle
hmotnosti (vědí co projde a co už ne přes celnici).
Výhodou je že Vám zabalí zásilky s RRxxF i s těmi pomalými CZxxx atp.
nebo i více těch pomalých a dají tomu RRxxF číslo a jde to rychleji a je
to za 2-3 týdny doma
Libor