pc: cim nahradit pc zdroj DELL, konektory pouze 24pin_cpu + 4pin_cpu + 4xSATA ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Červen 7 08:57:34 CEST 2021

Zdravím,
zatím se mi nestalo, že by mi nějaký disk nešel (cca 10-15 let nazpět),
používám běžně 4pinové redukce z toho 4pinového HDD konektoru kde je
pouze 5 a 12V. Ale teď jsem kouknul na pár disků a dráhy od těch pinů
někam vedou, ale zřejmě pokud není přítomno 3V3 tak si s tím disk
poradí. Ale třeba jsem měl jen štěstí..

Ale když dáte třeba na Ali hledat "SATA power cable" tak tam uvidíte jen
4 drátové varianty (+12V, 0V, 0V, +5V), takže ta pravděpodobnost potřeby
3V3 bude asi minimální, myslím že to takhle má i většina PC zdrojů,
pouze 4 drátově..
Libor