Re: Dva settop boxy a napájení antény

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 6 16:42:01 CEST 2021

Myslím, že jediné co riskujete paralelním spojením budou
špatné meziSTB vztahy  (variace na slovo "mezilidské"). ;-)
Asi to nejhorší, co by se mohlo stát bude, že jeden bude mít
trochu vyšší napětí a tak potáhne celou zátěž antény sám.
Což ho oprávněně bude štvát, že kolega se jenom veze.

Sprostě bych to spojil a neřešil.
Předtím možná jenom orientačně změřit, jestli třeba jeden
nedává 9V a druhý 5V nebo tak něco.
Ty zdroje jsou měkké.

PL