Re: Dva settop boxy a napájení antény

Pátek Červen 4 12:05:21 CEST 2021

Podle mě ten STB napájí anténu pořád, i když je jen ve standby (další věc
je, že má nejspíš skoro stejnou spotřebu ve standby i zapnutý = není
potřeba ho vypínat). Změřte a uvidíte. Pak už jen nechat zapnuté napájení
jen v jednom z nich, lepší by byl ten rozbočovač průchozí pro napájení jen
z jednoho výstupu, ale to už tu někdo radil.

P.K.