OT: Plašení ptáků

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Červen 5 08:05:06 CEST 2021

Dobré ráno.

Když už tu byli slimáci, tak zkusím ptáky. J

Za oknem máme sušák na prádlo, na kterém s oblibou sedává něco velikosti
vrabce a řve to jak protržený. V týdnu to ještě šlo, protože stejně brzy
vstávám. Ale o víkendu je to super nepříjemné.

Několikrát jsem vstal z postele, abych ho vyplašil. Stačil pohyb záclonou.
Později už mne viděl přes záclonu vstávat a rovnou odletěl. Pokaždé byl do
minuty zpátky. L

Kočka na parapetu by to asi vyřešila, ale tu (v paneláku) nemáme.

Napadá mne demontovat sušák nebo na něj umístit hroty, jako to mají na
nádražích kvůli holubům.

Další možnost je automatizovat pohyb záclonou, ale na to by si mohl
zvyknout.

Nemáte nějaký další nápad?

Zdeněk

PS: Zprávu jsem označil OT. Jsem zvědavý, jestli se tak i zobrazí.