Re: protonovy magnetometr, slaby signal

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Červen 3 20:39:21 CEST 2021

Díky moc, dorazilo, mrkeneme na to a zkustíme na našich datech a uvidíme, dám pak zas vědět.
v.

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 03.06.2021 12:01
> Předmět: Re: protonovy magnetometr, slaby signal

Pošlu vám to soukromě, už je to trochu optimalizováno pro mcu. Ukázalo
 se, že lze vzorkování snížit na 8kHz, přesnost se nezhorší (už jsem na
 2.5 ppm), FFT stačí 2^10 a počítá se v celých číslech, Goertzel pak lze
 počítat i ve float, takže nějaký Cortex-M4 to v pohodě upočítá. Je to v
 C++ pro Linux.

 Mrazík