protonovy magnetometr, slaby signal

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červen 3 12:01:07 CEST 2021

Pošlu vám to soukromě, už je to trochu optimalizováno pro mcu. Ukázalo
se, že lze vzorkování snížit na 8kHz, přesnost se nezhorší (už jsem na
2.5 ppm), FFT stačí 2^10 a počítá se v celých číslech, Goertzel pak lze
počítat i ve float, takže nějaký Cortex-M4 to v pohodě upočítá. Je to v
C++ pro Linux.

Mrazík