PCB 2in1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 31 16:15:54 CEST 2021

No to asi platíme všichni (pokud si je neděláme sami).
Ale tady šlo o ty levné čínské programy s max. rozměrem 100x100, kde
mají výrobci uvedeno omezení panelizace.
Takže dotaz zněl, jestli na to ti výrobci skutečně dbají , nebo na to
kašlou.

To omezení je umělé, nepřináší jim to řádné náklady navíc (bez
rozfrézování). Naopak jim to může ještě ušetřit celkem drahou operaci
frézování nějakých extravagantních tvarů.
Takže proto bych z nedodržení tohoto pravidla zase tak velké výčitky
svědomí já osobně neměl.

A proto mě příjemně překvapilo, když "V P" napsal, že JLCPcb to neřeší.
Což ale vzápětí zpochybnil pan Fučík, že zrovna JLCPcb je na to citlivé.
Ale on to možná chtěl rozfrézovat (kromě můstků).
Mně stačí, když to bude jen holá čtvercová deska, zbytek si udělám sám.
Takže to můžou jenom fiknout na pile, bez drahého frézování.

PL