Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 29 22:00:09 CEST 2021

Já to právě chci připojit přes AUX, jen bych to rád někam zadlabal, nemám
rád zbytečné kabely v autě. A auto je (resp. ještě není, ale snad bude)
Citroen C5 druhé generace (2006/2007, skoro veterán :), tam je vrcholem
pokroku CD mechanika, co zvládne z CD číst MP3 (a nevím, jestli i tagy), což
se mi vůbec nelíbí (vejde se jich tam málo a navíc mám v dosahu přesně jednu
jedinou vypalovací mechaniku - na kartu nebo USB to nahrnu odkudkoliv).
Bohužel, protože je k tomu rádiu připojený i velký barevný displej, kam auto
píše půlku údajů (palubní počítač, klimatizace, navigace, chybové hlášky
atd. - jako většina modernějších aut), takže demontáž a náhrada není v
podstatě možná. Bez navigace bych se obešel, tu mám v mobilu lepší, ale ten
už zbytek tak jednoduchý není.

Líbilo by se mi "něco", kde bude klidně i jednořádkový -čitelný- displej a
stavové ikony, na čem se dá obsah karty postupně prolistovat a najít jednu
konkrétní věc, na kterou mám právě chuť (tak, jak jsem zvyklý právě od těch
Pioneerů, fakt lituju, že ho tam nenacpu).

Asi budu muset bastlit, jak tak pozoruju nabídku na Ali, uvidím, třeba někde
najdu nějakou konstrukci, co půjde přiohnout.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Michal Grunt
To: HW-news
Sent: Thursday, July 29, 2021 6:11 PM
Subject: Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Já v autě používám Zishan DSD připojený k autoradiu přes AUX. Má to 5
tlačítek (displej ma také, ale na něj koukat při jízdě není moc vhodne) a
umím to ovladat poslepu jenom hmatem po tlacitkach. Jediný co mě na tom štve
je to, že si po vypnuti/zapnutí nepamatuje kde skončil. Skladbu samozřejmě
ano, ale ne časovou značku což je obzvláště blbý, když člověk poslouchá
mluvené slovo. Jinak co to máte za autoradio, které neumí přehrávat MP3
třeba i vypálené na CD? I vestavné rádio se dá vetsinou vyměnit za novější
typ vestavny a na bazarech jsou za pár korun.