Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 29 18:11:40 CEST 2021

Já v autě používám Zishan DSD připojený k autoradiu přes AUX. Má to 5
tlačítek (displej ma také, ale na něj koukat při jízdě není moc vhodne) a
umím to ovladat poslepu jenom hmatem po tlacitkach. Jediný co mě na tom
štve je to, že si po vypnuti/zapnutí nepamatuje kde skončil. Skladbu
samozřejmě ano, ale ne časovou značku což je obzvláště blbý, když člověk
poslouchá mluvené slovo. Jinak co to máte za autoradio, které neumí
přehrávat MP3 třeba i vypálené na CD? I vestavné rádio se dá vetsinou
vyměnit za novější typ vestavny a na bazarech jsou za pár korun.