ESP32 - architektura CPU

Úterý Červenec 27 15:12:54 CEST 2021

Tusi nekdo, kde se da stahnout popis subj.? (registry, instrukcni
soubor...) Nasel jsem, ze to je LX6, k tomu nejaky obecny popis je ale
spis to vypada jako moznosti pro konfigurator, konkretni implementace v
ESP32 je mi zahadou.

Narazil jsem na problem s FPU probirany v ruznych diskusich, skutecne
pouziti prvni instrukce pracujici s F registrem vyvola vyjimku,
krokovanim jsem zjistil, ze se ulozi kontext a jede se dal, samozrejme
to vyznamne zdrzi vlakno. Zajimave je, ze dalsi vypocty v tom vlakne uz
k vyjimce nikdy nevedou, to se nepouziva v systemu FPU? Asi nejde navic
jeji pouziti v aplikaci zakazat (aby se vypocty provadely softwarove) ?

Pozna to, kteremu vlaknu kontext patri a uz ho to neuklada, pokud
pouziva FPU jen jedno vlakno, nebo jak to funguje, tusi nekdo? Nebo
lepe, jak to idealne pouzivat...