Re: Ventilátor serveru

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Červenec 23 10:11:54 CEST 2021

Este doplnim:
Service tag najdete na vytahovacej plastovej karticke na prednej casti
servera vpravo ( obycajne modra ) byva zhora
zo spodnej strany karticky byva napisane heslo na pristup k iDRAC-u, ake
bolo nastavene vo vyrobe, ak ste este neboli pripojeni na iDRAC a nezmenili
ho.

Pozor, pred otvaranim servera si skontrolujte nastavenie, co sa ma robit
pri otvoreni krytu ( je tam spinac ).
Moze byt nastavene, ze sa len loguje, ale moze byt nastavene, ze sa server
okamzite vypne.

Dodo

pi 23. 7. 2021 o 10:08 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):