Re: Ventilátor serveru

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Červenec 23 10:08:00 CEST 2021

Prihlaste sa na iDRAC.

Tam su jednak logy a jednak otacky kazdeho ventilatora, takze sa da presne
urcit, ktory to je ventilator.
iDRAC ma WEB klikacie rozhranie. default ma nastavene, ze si pyta IP cez
DHCP requesty, ak este nemate nastavenu IP pre IDRAC.

Dodo

pi 23. 7. 2021 o 9:06 Josef Zeman <jozem na volny.cz> napísal(a):