[OT] Bojler s TC

Středa Červenec 21 21:14:21 CEST 2021

To je trosku orisek, bojler mame v predsini kde se netopi, takze v zime
otazka, co to bude delat - podle manualu se da nastavit funkce TC od
okolni teploty 10stC, botam by to nevadilo, topny faktor je otazkou...
Topime ale krbem a daji se tam otevrit dvere. V lete asi bez problemu.
Dle manualu to na nejake funkcni omezeni pri neodborne instalaci
nevypada. S cim se aci nepocita, je aplikace tarifu z hodin...