[OT] Bojler s TC

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 21 21:07:50 CEST 2021

On Wed, 21 Jul 2021, Jaroslav Buchta wrote:

> Zjistil jsem, ze existuje subj. s celkem rozumnou cenou, napr. ARISTON Lydos
> Hybrid 100 - GAS.cz
> <https://www.gas.cz/ariston-lydos-hybrid-100/produkt/14397/386/#description>
>
> Dava to smysl nebo ne? Da se to nainstalovat neodborne nebo je to moc chytre
> a potrebuje nejakou diagnostiku (problem zaruky ted neresim)

To je zajimavy - kdyz se v koupelne sprchujete tak je tam vlhky
a teply vzduch ktery je treba vyvetrat a kdyz ten bojler bude
primo v koupelne tak ten problem vyresi i bez vetrani, zrecykluje
energii, odvlhci vzduch.

Ale stejne bude muset nejake teplo pribrat navic, tak aby tam nebyla
zima. Pokud vytapite barak necim levnym tak proc ne. Ale to bude stejne
problem jen v zime.

Zajimave reseni.