Re: Nefunkčí pulsní zdroj

Středa Červenec 21 19:10:57 CEST 2021

Mě velmi podobně blbnul zdroj k cestovní ledničce. Vyměnil jsem jeden zjevně vadný
kondík, ale nepomohlo to. Tak jsem vyměnil všechny, i ty, které vypadaly OK, a zdroj
zase šlapal jako dřív.

A vlastně velmi podobně mi před mnoha lety zdechnul i ATX zdroj využitý jako zdroj
12V ke kompresorku - než se to rozjelo, tak kompresor poskakoval a chcípal jak
autoškola na křižovatce :-) ale po výměně dvou viditelně vadných kondíků zase jel
hladce. Akorát že byly na 5V větvi, což mě na první pohled nenapadlo.

D.O.