Nefunkčí pulsní zdroj

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Středa Červenec 21 18:20:45 CEST 2021

Dobrý den,

u bratrovy vinotéky začal zlobit zdroj. Neustále se resetuje. Když ji
ale zapnu s odpojeným peltierovým článkem, naběhne v pořádku. Pokud za
běhu ten článek připojím, běží dále a i chladí. Dva kondenzátory byly
vyteklý, proměřil jsem je, byly v pořádku, vyměnil a stejné. Jako řídící
obvod je AZ494AP, na jehož vstupních pinech 12 a 7 jsem naměřil napětí
13,5V, 16V a 5V, podle stavu, v jakém se ten krám nacházel. Bez
připojeného peltiera, funkční a resetující se. Netušíte, prosím, kde
hledat? Zdroji se nechce naběhnout do zátěže, ten peltier má odběr asi
8A. Osciloskop nemaje. Předem děkuji.

Stanislav Lepeška