Re: Lisované spoje v PCB.

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 21 14:51:52 CEST 2021

ja bych to spis videl tak, ze pokud se "povede" navrh pcb, kde jsou
konektory v podstate bez tolerance a proto do der nacoany/nalisovany
nasilim a pak normalne zapajeny, neni sance to rozumne vyndat/opravit.
pokud soucastku muzu vyndat i jen odsavaci licnou, nez doplnovat po
vyndani nahradni draty, protoze prokov je v cudu, tak je to fajn :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín