Re: Lisované spoje v PCB.

Středa Červenec 21 13:06:33 CEST 2021

A přitom by jeden řekl, že zrovna kladivo je dost military technologie :-)

Ale na druhou stranu mě ani nepřekvapuje, že součástí military předpisů jsou
pokyny, které jsou v rozporu s něčím jiným, třeba zrovna s pokyny výrobce
lisovacích konektorů.
I když tohle je možná drobné nedorozumění jak v tom vtipu že podle vojenského řádu
se koně zapřahají hlavou ve směru jízdy. To je ale třeba brát tak, že to třeba není
úplně všepokrývající, ale je potřeba to říct explicitně, protože voják má plnit a
ne přemýšlet, a případné výjimky se vyřeší přímým povelem nadřízeného. A voják by
bez tohohle předpisu klidně zapřáhl koně blbě, ať už proto, že je občanskou profesí
jinde, nebo že je debil, anebo že chce nasrat velitele.

D.O.