Radar modul IPM-165

Úterý Červenec 20 17:24:43 CEST 2021

Takže po dalších pokusech jsem zjistil, že všechny tři moduly co mám,
jsou sice pro můj účel použitelné, ale jsou blbé. Podle toho popisu ve
videu tam jsou proti sobě dvě detekční diody. Jedna bere součet
vysílaného a přijímaného signálu a druhá, o půlvlnu dál, jejich rozdíl.
Na výstupu má být +-0,3V. V některých zapojeních dávají výstup úplně bez
zátěže a někde dávají zátěž 12 KOhm. Já mám u všech modulů na výstupu
detektoru 0,5V a do zkratu tam jde 20 mA. Takže ta jedna dioda dává asi
mnohem menší signál, je tímhle proudem otevřená a zkratovává výstup.
Když jsem výstup zatížil odporem 15 Ohm, napětí kleslo z 0,5 na 0,29V a
dává to cca 4x větší signál. No asi nemá smysl, abych se do toho radárku
díval. 24 GHz je mimo moji představivost a měřící možnosti.

Anděl