Radar modul IPM-165

Pátek Červenec 9 09:54:43 CEST 2021

Dobrý den,

hraju si s tímhle modulem a nedaří se mi z toho dostat použitelný
signál. Píšou tam že to dává "až" 2mV, to sice téměř jo, ale když před
tím ve vzdálenosti 0,5m mávám rukou. Mělo by to mít dosah až 10m, to ani
náhodou. Pokud nastavím citlivost na hranici šumu, bere mě to tak max.
za tří metrů. Schema je v příloze. Napájení pro snížení šumu filtruju a
na vstupu mám nízkošumový tranzistor 2SK209 (schema je v příloze).
Signál filtruju na 5-200 Hz.

https://www.limpkin.fr/index.php?post/2017/02/22/Making-the-Electronics-for-a-24GHz-Doppler-Motion-Sensor

Tady to filtruje 5-1000 Hz, běhá po takové dlouhé chodbě a bere ho to.

Co je mi ale podezřelé, v datasheetu píšou, že na výstupu má být -0,3 až
+0,3V a já tam mám 0,48V. Už jsem myslel, že ten modul je blbý, tak tady
mám další dva a mají na výstupu taky skoro 0,5V.

https://www.electronics-lab.com/tutorial-experiment-teardown-of-a-24ghz-doppler-radar-module/

Našel jsem popis od modulu CDM324, který vypadá úplně stejně jako
IPM165, jen má prohozené vývody. Jsou tam ve směšovači dvě diody proti
sobě, jedna bere součet a druhá rozdíl obou signálů. Takže by se dalo
předpokládat, že na výstupu bude skoro nula.

Mám snad všechna čidla blbá, nebo v čem by mohla být zrada?

Anděl