RE: Náklaďák vybíjí aku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 18 20:36:15 CEST 2021

Zrovna včera jsem četl o podobné závadě na osobáku. Taky to hledali dlouho, až přišli na to, že v autě je autonomní siréna alarmu s vlastní baterií (dobíjenou z palubní soustavy), no a ta baterka odešla a siréna se snažila stále dobíjet.

Nemáte tam také něco podobného s vlastní baterií?

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: ne, 18 čvc 2021 10:08
Subject: RE: Náklaďák vybíjí aku

Pokud to jde, ohmatal bych inkriminované věci, zda nehřejou.

PH

Od: Jiří Majzlík Nemeček
Přesně tak. Zatím nevím úplně přesně, ale přímo na baterku bude připojenej startér, alternátor, řídící jednotka a ještě nějaký věci kolem nástavby. Tyhle věci jsou připojený přes fusible linky, do nich jsem se ještě nevrtal, ale zřejmě mě to nemine.
Zatím objednám nové aku, nejspíš tyto:
https://www.battery-import.cz/silver-t5/autobaterie-bosch-tecmaxx--140ah--12v--t50-750-/