Re: Náklaďák vybíjí aku

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Červenec 16 20:57:48 CEST 2021

Přesně tak. Zatím nevím úplně přesně, ale přímo na baterku bude
připojenej startér, alternátor, řídící jednotka a ještě nějaký věci
kolem nástavby. Tyhle věci jsou připojený přes fusible linky, do nich
jsem se ještě nevrtal, ale zřejmě mě to nemine.

Zatím objednám nové aku, nejspíš tyto:

https://www.battery-import.cz/silver-t5/autobaterie-bosch-tecmaxx--140ah--12v--t50-750-/

JMN