Pozar strechy se solary

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 12 18:35:27 CEST 2021

Dík. Jak se do toho započítá tlak na proudnici ? Mně to pro statickou
vodivost, nepřerušený proud, 400V a dost špinavou vodu vychází na řádově
desítky mA, což se zdá být pro rozumný koeficient bezpečnosti poměrně
slušná hodnota.
Sice tomu chlapovi co stojí na plošině a stříká celkem nic moc nehrozí,
protože plošina i držadlo proudnice jsou (nebo mohou být) na stejném
potenciálu, ale strojník může od auta dostat slušnou pecku. Alespoň, že
to někdo řeší.

Mrazík