Pozar strechy se solary

Pondělí Červenec 12 13:30:37 CEST 2021

Pan Šmejkal posílal (v samostatném vlákně) "Bojový řád jednotek požární
ochrany":

https://www.hzscr.cz/clanek/bojovy-rad-jednotek-pozarni-ochrany-v-dokumentech-491249.aspx

Jedna z kapitol je "Hašení vodou elektrických zařízení a vedení pod napětím
do 400 V"

https://www.hzscr.cz/soubor/4-p-p-ml25-r-haseni-vodou-el-zarizeni-pod-napetim-do-400-v-novela-pdf.aspx

Je tam mj. předepsaný tlak a bezpečná vzdálenost.

P.K.

po 12. 7. 2021 v 13:11 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>