Pozar strechy se solary

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Červenec 12 13:11:11 CEST 2021

Solarni panel ma oba poly izolovane. To znamena, ze pokud strikam
proudnici tak by se stat nic
nemelo zasahnu jeden pol nic zashanu druhy pol nic. zasahnu oba tece to
nekde v proudu vody.
Jediny problem je kdyby se nejak hasic pripojil na jeden uvolneny kabel
a pak hasil druhy.....

Ale chapu, ze to je problem kdybych mel dat prikaz asi bych se taky
osival.....

Zdenek Aster