Pozar strechy se solary

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červenec 12 02:19:11 CEST 2021

Já teda nevím, ale voda snad není zas tak moc vodivá jak si všichni myslí.
Když na to budou stříkat s odstupem 10m někde ze žebříku nebo plošiny tak i
kdyby tam bylo 1000V co se může stát? Viz průtokové ohřívače kde je drát
přímo ve vodě a krmí se to 230V. Chránič to udrží.

Díky za případné vysvětlení.

HP