pomalost web TME a komunikace s webu paypal

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pátek Červenec 9 15:12:43 CEST 2021

Neviem, ako na cz ale na sk verzii to funguje tak, ze zadam sposob
platby predfaktura, dokoncim objednavku a na zaver dostanem volbu PayPal
alebo prevod, zvolim Paypal, online zaplatim a objednavka sa expeduje
este v ten den.

D.