pomalost web TME a komunikace s webu paypal

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červenec 9 14:16:57 CEST 2021

...takže když mi přišlo v půl jedné v noci mailem potvrzení objednávky s
výzvou, abych si zkontroloval, "zda jsou Vaše kontaktní údaje, zvolený
způsob platby a způsob přepravy zásilky správné", tak jsem na to odpověděl,
že jsem se spletl a že bych to raději na předplatbu.

To bylo v půl jedné v noci. V půl jedenácté dopoledne mi přišla odpověď, že
to nejde, protože zásilku už vyfakturovali, zabalili a předali k odeslání.
(Takže to o té kontrole tam příště fakt nemusejí psát, protože je to stejně
k ničemu.)

Ono to asi nebude jen tím e-shopem... Neexistuje někde v okolí ještě někdo
jiný s podobným sortimentem? Jako alternativu (byť často dražší, ale vem to
čert) jsem měl Farnella - jak funguje pro maloobchod teď, po Brexitu a s
frontami na britsko-evropských celnicích? Pořád platí že je to do 24 hodin
na stole?

Pavel Kutina