[OT] funguje nekomu WOL ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červenec 8 13:00:55 CEST 2021

Zdravim po letech jsem se opet jednou rozhodl zkusit stesti a pokusit se
zprovoznit WOL.

At delam co delam karta se při vypnuti vypne a nic se neudeje.

Je to stary stroj který chci na zalohovani vždy automaticky zapnout.

Jedna se o  shuttle SH67H3 jede na tom Linux Mint. Mam tam poslední bios -
ver 1 desky vse nastavene jak v Linuxu tak v Biosu a furt nic.

Jedine co mi prijde podezreje le ze v ACPI mi to nabízí na tlacitko jen S1 a
S3 nevim proc ostatní stavy nejsou videt.

Diky

J.V.