Oprava ramu plastovych dveri

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červenec 8 08:34:12 CEST 2021

Plastove okna, dvere maju upravy povrchu na odolnost voci oxidacii
(zltnutiu)  a UV ziareniu.
Po opravach v domacich podmienkach je obnova takych porchovych vrstiev v
domacich podmienkach asi nemozna.
Pozor aj na brusenie v okoli miesta opravy pri zahladzovani.
Po oprave moze miesto vyzerat pekne, casom vsak bude miesto bez ochrany
stale viditelnejsie.
Namiesto dierky s priemerom 3 mm moze byt flak s priemerom 5 cm
Potom bude treba namiesto nalepky s lienkou (beruskou)  pouzit nalepku s
vacsim motylom.
;-)

Dodo

st 7. 7. 2021 o 20:27 Josef Zeman <jozem na volny.cz> napísal(a):