Oprava ramu plastovych dveri

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Červenec 7 20:27:17 CEST 2021

Zdravím

Já si na takové případy nemohu vynachválit 3d pen. Strčím do toho vhodný filament a zadělám jakoukoli díru nebo opravím uražený kus dílu. Něco jako tavná pistole, ale s náplní ABS, PET nebo něco takového. Krásně se slije s původním materiálem. Něco takového jsem měl v balkonových dveřích a po přeleštění je výsledek velmi pěkný.

Zeman