Oprava ramu plastovych dveri

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Středa Červenec 7 08:30:01 CEST 2021

Dobrý den.
Rám dveří bych přetáhl samolepící fólii za tepla. Teď si nemohu vzpomenout
na přesný název.
Ale ohřívá se to horkovzdušnou pistolí a tvaruje podle profilu.
Barvy na výběr.
Opravil jsem tak skříňku v obýváku.

S pozdravem
F.K.