RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Červenec 5 23:41:51 CEST 2021

Zdravim, vo firewalle si bloknite vsetky odchadazajuce data - defaultne su povolene a povolte len to s cim pracujete, browser, email klient, nejaky sw co pouziva siet, tlaciaren, port, IP....ale len to co potrebujete.
Zakazte aj prednastavene pravidla ktore tam ma windows. A budete mat pokoj, nic sa nikam nebude pripajat, nic nikam posielat, nic aktualizovat, restartovat. Ja by som inak nemohol fungovat. PC mi ide 24/7 a ziadne restarty neriesim ako je rok dlhy. Ak nahodou nejaky sw vyzaduje update tak sa to povoli, zaktualizuje.., zakaze a potom je zase pokoj. Samozrejme ze pri vacsej aktualizacii windowsu si tie vlastne pravidla windows pomaze a treba to nastavit odznova. A myslim ze to takto je aj bezpecnejsie, ked ziadna sluzba sa neozyva, neodpoveda na dotazy z vonku a SW sa nemoze nikam pripojit.

PC musi byt vas sluha nie pan... :)

m.