RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červenec 5 19:00:27 CEST 2021

Aktualizace a restarty mi jdou na nervy. Občas přijdu domů a NB je zapnutý včetně velkého externího monitoru. Kdybych byl pryč týden, tak poběží celou dobu. Nedivil bych se, kdyby se zapnul i v kufru během převozu a vyždímal akumulátor. Občas nastane "vtipná" situace, kdy NB hibernuji a v prohlížeči zůstane otevřená stránka YouTube nebo archiv ČT. Pak mne po nočním restartu vzbudí přehrávané video...
Pracovní NB zase po restartu přijde o nastavené IP síťové karty. Pak hledám důvod nefungujícího připojení, až dojdu k závěru, že asi proběhl restart...
Zlaté Win8 na manželčině NB. Kdysi dávno jsem tomu vypnul aktualizace, protože se mne chodila ptát na každé neobvyklé dialogové okno. Od té doby jsem neřešil jediný problém.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, July 5, 2021 2:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

no nevím, furt se straší tím že jsou to bezpečnostní aktualizace a jak
je bez nich počítač napadnutelný. Nechápu, že by se v systému postupně
objevovalo tolik zranitelných míst a každou chvíli se něco záplatovalo.
Přijde mi to těžko uvěřitelné. Doma mám windows 7, už hooodně dlouho bez
aktualizací, věčně připojené na internet a dělám na tom všechno. Jediný
problém jsem zaznamenal, že mi banka vyhrožuje, že když nepřejdu na
windows 10, nepůjde mi bankovnictví. Ale jeden člověk v mém okolí tohle
řešil s jejich tech. podporou a řekli mu, že nebudou aktivně zjišťovat,
kdo má jaký systém. Jen prý kdyby se náhodou stalo, že nějaká jejich
aktualizace nepůjde pod win7, tak pak teprv skončí.

Anděl