vymena baterky v Moto G5S+

Neděle Červenec 4 20:43:45 CEST 2021

No ja mam asi 5 let Xiaomi, 3 roky Huawei a pres v podstate nepretrzity
provoz na baterku nepozoruju ubytek kapacity ani zvysenou spotrebu - po
nahrade vzdycky minuly mobil vyuzivam v loznici na hudbu a budik, na
baterku, stale vydrzi tak tyden v tomto rezimu (v siti a na wifi), ted
mam teda motorolu 5g asi mesic a vydrz zatim taky tak 4 dny pri beznem
pouzivani, tak uvidime... Zatim jsem nepredpokladal, ze by mohlo byt
potreba pevnou baterku menit, ale pokud nekdo masti cele dny hry, tak
asi dostane zabrat vic...