Re: Více monitorů k notebooku nebo slim-PC

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Červenec 4 10:59:58 CEST 2021

On 04.07.2021 9:18, Jan Průha wrote:
> Myslel jsem, že DP byl vyvinutý hlavně z důvodu možnosti řetězení
> monitorů, ale nevidím, že by monitory měly 2 DP konektory (vstup a
> pokračování).
Ke zbytku se nemam nic, ale k tomuto: Mam Dell U2721DE a ten ma presne
takto DP konektory, do nej mam strcenej druhej mensi Dell, z grafiky
leze jen jeden konektor. Samozrejme, ze pocet pripojitelnych monitoru je
omezen celkovym bandwidthem, ktery lze prenest
http://www.displayport.org/wp-content/uploads/2013/07/Display-Res-Photo.jpg

Kdyz jsem koukal na Alzu a jejich vyhledavac, u toho monitoru neni
zmineno, ze ma dva DP konektory, ani ze podporuje Daisy Chain, na TS
Bohemia je to jen v textove casti, tak nevim, zda to jde nejak vyhledat
vubec.
https://www.jdhodges.com/blog/displayport-mst-lcd-list/

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>