Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Červenec 2 13:34:32 CEST 2021

Různé lhůty a písemná pošta jsou tu staletí. Stejně tak, že chodí jen v
pracovní dny a když máte dovolenou, tak se to vrátí.

Tímto online či identity přecházíme jinam a děje se to moc natvrdo,
nesvobodně. Měla by zde být daleko větší svoboda, možnost přepnou se
zpět. Následně by zákonodárci hledali, co je špatně. Takhle dostaneme
spoustu lidí do úzkých.

Jsem taky příznivce online komunikace, ale nechci být jejím otrokem. A
jak se mi již několikrát stalo včetně úniků údajů. Nejsou to žádné scifi
věci.

Každý právník řekne, že by u smlouvy mělo být ukončení, ale tohle
evidence právníci neviděli ... . Neboli, aby si normální člověk mohl
vypnout dat.schránku, či bankovní identitu právně nejen změnou někde v
bankovnictví bez právních důsledků.

Jirka