Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 2 09:20:28 CEST 2021

*Biometrická* data mají být uložena na čipu... Biometrické údaje uložené
v občanském průkazu zároveň nebude možné použít pro jiné účely, než je
ověření pravosti občanského průkazu a totožnosti držitele občanského
průkazu při překračování státních hranic.
Tj. to stejne, jako v pasech, protoze je lze pouzit v ramci EU stejnym
zpusobem.

Ale urcite se z toho da uvarit nejakej paranoidni gulas.
J.