Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 2 08:52:25 CEST 2021

jeste prihodim dalsi dotaz. schvalene povinne OP s otisky prstu.
praxe byla, ze i trestanej za mene zavaznej cin, mel narok po x letech
mit odebrane otisky vymazane z evidence. co se tedy jako zmenilo "k
lepsimu" , ze ted bude evidence vsech lidi pres otisky prstu v EU
povinna ?  to je opet nejaka sluzba a ochrana, kterou obcani poptavali a
bez ni je to jen zlo a anarchie ? urcite nikdo neda ctecku pred urad
nebo hospodu, aby podle databaze jednoduse selektoval lidi ? to se
proste nemuze stat :-) jo, s plastovou kartickou to jednodusse neslo.
takhle staci vyhlasit solidarni postoj treba proti  terorismu a uz se vezem.
tohle je proste cesta spatnym smerem, muj nazor.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín